wtorek, 21 października 2014

Czas przytulanek...

To temat najnowszego wyzwania na blogu
Pracowni Rękodzieła SZOK,
gdzie należy wykonać pracę z użyciem czegoś miękkiego, przytulnego, puchatego...

Moja karteczkowa "przytulanka" :)


Kartka powstała z papierów Polkadoodles, z wykorzystaniem 
przesłodkiego misiaka - digi stempla tego samego producenta.


Coś miękkiego, przytulnego, puchatego 
to u mnie pomponiki z LemonCraft,
oraz fragment starego szalika ;)




Kartka pofrunęła do Mateuszka
(szczegóły akcji TUTAJ - zapraszam),
mam nadzieję, że wywoła uśmiech na jego twarzy...

A w najnowszym wyzwaniu jest coś jeszcze...

Mamy sponsora :) 
którym jest Nikky Hall Polkadoodles,
autorka tych cudnych papierów i digi stempli!!!




Na autora najlepszej pracy czeka nagroda 
w postaci dwóch digi stempli :)

Zainspirowani i zmotywowani?
No to do dzieła!
Czekamy na Wasze fantastyczne prace :)

Szczegóły wyzwania znajdziecie TUTAJ




A moja kartka wędruje do



oraz






Do zobaczenia wieczorem u Was :)


16 komentarzy:

  1. Tylko przytulac takowego misia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiaczek jest przesłodki :) Cała karteczka jest pomysłowa i taka ... mięciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest przecudna z tym słodziutkim misiaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, widziałam już na Szok-owym blogu..Cudne wszystkie szczególiki, naprawde bardzo mi się podoba! I kolorystyka taka pastelowa...super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz sie na fb pozachwycalam ale i tu nie zaszkodzi zostwic mego sladu... slecznie. mieciutko i smakowcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, w sam raz na chłodne, jesienne dni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie oddałaś temat wyzwania. Gdy się patrzy na twoja śliczna karteczkę ma się ochotę przytulić misiaczka na niej. A dodatki jeszcze podkreślają przytulność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega slodziasna ta Twoja karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rozpłynęłam się i chyba już dzisiaj nie wrócę do stałej formy ! jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kompozycja jest rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...